26 Oktober

2012-10-26 @ 16:10:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Gissa vad jag har gjort idag? Vart i skolan, precis... Bra gissat allihop :P
 
Inte mycket förändring i vardagen här inte! Men åh vad jag önskar att jag istället hade varit nere i Helsingborg och hjälp Erica! Det hade varit en så mycket bättre dag!
 
Hur som helst, skolan idag gick väl som vanligt, tråkigt är det ju men fick lite gjort iallafall. Efter skolan drog jag till frisören och kapade av en bra bit av mitt långa blonda hår, riktigt skönt måste jag säga. Känslan att komma ut från frissören och vara nöjd är grym ;)
 
Ikväll blir det iallafall ett markarbetespass i hoppspecialen, får se vem det blir idag. Nu ska jag ta mig nått att äta, (en avokado om jag känner mig själv rätt) och fixa lite smått och gott innan det är dags att bege sig till stallet!
 
Vi hörs senare ikväll om hur det har gått :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback