Voltigeträning och fredagkväll

2012-11-30 @ 21:41:01 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Voltigen idag flöt på bra, det är ju så fruktansvärt roligt! Älskar verkligen voltigen och det är faktiskt jobbigare än vad man kan tro. Nu har vi inte lång tid kvar innan det är dags för uppvisning!
 
Såg fram emot att se på Skavlan ikväll som vanligt på fredagkvällar men icke, det var tydligen inget ikväll. Fick nöja mig med att kolla på lite X-Factor även om jag inte tycker speciellt mycket om det. Awa var rätt grym ändå, hoppas hon vinner även om jag inte har följt det så bra precis. Vem tycker ni mest om?
 
Jaja, nu har jag mängder med inlägg att ta tag i. Mer om det imorgon! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback