Visste du att... [6]

2012-11-03 @ 21:46:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
... jag har tränat mycket friidrott när jag var mindre.
Jag slog alla på 60 meter och sprang som sjutton, men var inte speciellt bra i några andra grenar. Längdhopp gjorde ont i knäna, höjdhopp hade jag inte tillräckligt med spänst för och var inte tillräckligt stark för några kastgrenar. Men springa kort och snabbt det var min grej och jag älskade det!
 
Om jag inte haft hästarna hade jag garanterat fortsatt länge på friidrott, det är galet roligt. Tycker fortfarande om att spurta allt jag har en kort sträcka medan långdistanslöpning inte alls passar mig så min kondition är bland det sämsta. Funderar ibland på hur långt jag hade kunnat ta mig inom friidrotten om jag fortsatte träna när jag var i 12 års-åldern. Och ibland ångrar jag att jag slutade, väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback