Vecka 45

2012-11-05 @ 10:05:55 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Måndag: Idag har jag ju inte Bull utan Frida ska träna för Angelica. Jag ska plugga och fixa lite allmänt som jag inte hinner när jag ska till stallet. Lung måndag helt enkelt!
 
Tisdag: Hoppträning för Erica, vilket ska bli grymt roligt. Ska testa att träna med kimblewick-bettet för det hoppade jag med igår barbacka och det verkade super. Om det fungerar så har jag även det på tävlingen på lördag. Annars blir det en lugn tisdag också, med plugg också som vanligt.
 
Onsdag: Ska rida ut en sväng hade jag tänkt och även fixa inför tävlingen, fläta ner manen och frissera.
 
Torsdag: Dressyrträning för Veronica vilket också kommer bli roligt. Just nu går dressyren ganska bra, bara jag orkar sätta honom på bakbenen ordentligt. Hoppas att han är hyffsat samarbetsvillig, då är han betydligt roligare att jobba med än när han... har sina dagar haha!
 
Fredag: För mig blir det ridning i hoppspecialen och Bull vilar. Egentligen vill jag rida dagen innan tävling men jag hinner verkligen inte på fredagar, det är allt för tight med tid. Slutar väldigt sent och sedan är det bara att skynda sig till ridskolan. Hoppas förresten på att få Aspe, det trodde jag inte jag skulle göra någonsin men förra gången gick själva hoppningen så himla bra så det var superroligt!
 
Lördag: Tävling då, på JFK. Ska rida en LD+5 och en LC vilket egentligen känns ganska lågt men jag tänker inte starta någon LB igen förrän 90 går 100 %. Så LB tar vi inte förrän nästa år! Kul i alla fall att tävla och vi får hoppas på att det flyter på lika bra som förra tävlingen i Vetlanda.
 
Söndag: Inga specifika planer men Bull ska ridas ut lite lugn och coola ner efter tävlingen.
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

är du och frida på samma nivå i ridningen eller hjälper hon dig med att trimma bull? :) väldigt roligt att läsa er blogg !

2012-11-05 @ 22:19:00
Postat av: Elin

Lycka till!:)

2012-11-07 @ 15:58:12
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback