Trötter

2012-11-22 @ 10:33:46 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Haha ja det är nog jag det ;) Låg och laddade upp film från träningen igårkväll och skulle gå och uppdatera här efter det men det gick inte så bra som ni kanske märkte :P Någon var helt slut och somnade som en stock i soffan! Det var en ännu en lång dag igår trotts att jag egentligen var ledig från skolan men jag hade så sjukt mycket roligare än vad jag har när jag är i skolan så jag klagar inte!
 
Och det bästa av allt är faktiskt att jag är ledig från skolan även idag så jag vaknade nyss. Så¨underbart att få sova tills man vaknar! Men nu ska jag strax slå en signal till Erica och se om hon har lust och komma och hämta mig, annars tar jag bussen ut vill halv ett snåret!
 
Tillbringar resten av dagen där ute med allt som kan tänkas behövas göras. Efter det blir det JFK och antagligen vara med på Ericas teori som vår ridlärare tjatar på oss att gå på och efter det voltige träning!
Awsome dag helt enkelt!
 
Jag och Ericas fina hopphäst Wiran♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin häst!:)

2012-11-22 @ 12:09:46
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback