Tekniskt obegåvad

2012-11-06 @ 00:01:42 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Teknik och jag går verkligen inteihop alltså. Eller jag och Itunes kommer aldrig vidare bra överens. Började uppdatera min Iphone nu ikväll så alla klagar på att jag inte har den uppdaterad. Men självklart somnar jag innan det är klar så när mamma väkte mig för ca 30 minuter sedan och sa att jag skulla stänga ner datan eftersom jag ändå sov så hade hela processen stannat och jag behöver nu återställa hela telefonen! -.-
 
Och eftersom jag inte har nått internet måste jag vara uppkoplad på mammas Iphone samtidigt för att det ska gå och allt är bara allmänt jobbigt! :o Jag ska verklgien inte hålla på med eloktronik, nu när jag få sitta här hela natten och försöka få igång min satans telefon :( Buhuu!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Så är det för mig också haha, så störande!

2012-11-06 @ 09:51:53
URL: http://teamtc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback