Sur

2012-11-07 @ 18:44:47 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Matteprovet gick helt åt skogen, hela skoldagen har varit riktigt jobbig. Usch och fy! Nu har jag i alla fall inget mer stort denna veckan så nu kan jag slappna av lite, fram tills vi får resultaten för de tre prov vi hade idag. Då kommer jag vara så besviken, garanterat!

Nu har jag i alla fall precis kommit till Bull men blir ingen ridning idag i regnet och mörkret. Ska pyssla med honom länge istället, mycket mysigare! Blir kvar i stallet sent och fixar inför tävlingen med, skönt att ha gjort det i tid nu istället för stressigt på fredag!

/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad han är gullig!:)

2012-11-07 @ 20:56:41
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback