Studiedag

2012-11-19 @ 11:36:54 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Njöt verkligen av att slippa gå upp tidigt en måndag och är lagom skadeglad för de som måste pallra sig till skolan idag. Jag älskar studiedagar! Men eftersom det verkligen heter studiedag så ska jag ta mig an lite plugg idag i alla fall. Vi har inte speciellt mycket denna veckan vilket är skönt och den kommer bli väldigt lugn. Drar mer om hur veckan kommer se ut senare.
 
Det lilla som händer idag är att i eftermiddag blir det stallet och rida ut med Hanna och sedan ikväll bio och Breaking Dawn - Part 2! Mycket bra dag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Och jag sitter här på en seg 2,5-timmars lektion utan något att göra... ;)

2012-11-19 @ 13:01:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Ida

Vad fin Bull är!!! Saknar du inte Sune lite!!!!

2012-11-21 @ 07:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback