Ledig måndag

2012-11-26 @ 07:37:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är ledig från skolan idag. Så istället för att vara på min APU (praktik) så kommer jag att sitta i en hästlastbil nästan hela dagen ner mot skåne. Haha visst låter det kul? ;) Det ska faktiskt bli gött att få lite förändring i vardagen, det behövs nu känner jag, galet trött på skolan!
 
Så vad ska vi göra i skåne? Nu när vintervilan börjar (slut på tävlingssäsongen för terminen) så ska vi åka ner med Bonny plus en till häst till veterinären för att kolla av att dem är lika pigga och fräscha som hon ska vara. Alltid bra att kolla upp hästarna ordentligt en gång om året för att försäkra sig om att dom mår bra och är friska och krya! :D
 
Får se när jag kommer hem idag men om det inte blir allt för sent ska jag nog åka upp och kolla när Sanna tränar med Flechen. Alltid grymt lärorikt men som sagt, det beror på när jag kommer hem och hur trött jag är ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback