Inte orkat

2012-11-27 @ 18:18:14 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ingen vidare update det senaste men jag har verkligen inte orkat. Det har varit så mycket annat som tagit tiden istället och ja, jag har inte haft lust att dela med mig av allt helt enkelt. Men ska försöka bättra mig, kan inget lova men ska iallafall försöka.
 
Det tog en satans tid hos veterinären igår med Bonny och trots det så fick vi inte några svar med oss hem. Vi väntar fortfarande på några prover och svaren på dem. Tråkigt att åka hem utan svar men men, det var bara att sätta sig i lastbilen och åka de 4 timmarna hem, tjoho ;)
 
Orkade inte updatera om det igår, direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och glodde på film istället för att göra nått vettigt. Lite det jag vill göra mest hela tiden just nu känner jag -.-
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygg design!

2012-11-27 @ 21:31:31
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Noomie Sundell

Ouppdaterad... Men vad är det som är fel? "/

Svar: det har hänt lite personliga saker som jag vill hålla utanför bloggen än så länge. Men nu är jag tillbaka som normalt igen! :)
dailyhorses.blogg.se

2012-11-28 @ 22:39:58
URL: http://lexx.blogg.se
Postat av: Noomie Sundell

Okej. Det med Bonny också? Usch, jobbigt när man inte får några svar! >.< Lexx är ju sjuk men dom vet inte vad det är, misstänker väl nån virusinfektion så han får Metacam nu. Bara att hoppas på det bästa!
Skönt att höra((:

2012-11-30 @ 11:53:59
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback