Hoppspecialen igår

2012-11-03 @ 15:59:25 | Rebecka • Träning | © DailyHorses 2013
Som jag tippat på tidigare så fick jag Aspe på hoppningen igår som jag haft de senaste gångerna. Framridningen gick inte bra alls, hon var envis och stannade när jag började kräva någonting av henne. Så framridningen var ingen hit precis.. När vi började hoppa sedan gick det mycket bättre, fick ett bra flyt tycker jag även om det var svårt att ställa om från Bull.
 
När vi hoppade hela banan mot slutet så kändes det superbra verkligen. Vi fick ett bra flyt och fina språng (även om hon tar i lite mer än nödvändigt ibland) och den rundan är jag supernöjd med, både över mig själv och henne. Sedan hoppade vi två språng till på slutet men då hade batteriet gått ut sa hon och orkade inte riktigt med. Behåller känslan från sista rundan på 80/90 för där kändes hon super!
 
Har inga fler bilder på Aspe tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback