Godmorgon världen!

2012-11-24 @ 20:25:35 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Inlägget vägrade visst att publicera sig när jag ville... Men bättre sent än aldrig ;)


Hej på er alla goa läsare!
 
Nu har även jag stigit upp och vaknat till lite lagom sådär. Det blev en sen men galet rolig natt men underbara människor! Skönt att kunna släppa häst världen helt ibland och bara ha kul men vänner. Måste bli bättre på att prioritera in det i min vardag faktiskt ;)
 
Men men, som ni märkte så blev det en ganska fin sovmorgon idag, eller jag somnade vid typ halv 5 och var uppe redan vid åtta så somnade om lite vilket typ är det sbsolut bästa som finns! Nu är jag iallafall hemma och smäcker i mig lite godis för att snart bege mig upp till stallet för att hjälpa Sanna när hon ska hoppa Flechen lite ;)
 
Kan filma lite kanske om det är intressant att se?
 
Ha nu en skitbra dag allihopa så hörs vi lite senare när jag kommer hem igen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback