Godmorgon

2012-11-08 @ 08:42:57 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Vad står på schemat idag då? Börjar dagen med skola såklart och tyvärr. Slutar tidigt idag så när jag kommer hem blir det lite bloggtid för att få ihop ett gäng bra inlägg men också lite tid till plugg. Sent ikväll som vanligt på torsdagar blir det träning för Veronica. Känns riktigt bra även om jag fortfarande har en grym träningsvärk efter idrotten i tisdags och hoppträningen efter det så ska det nog gå prima.
 
Dressyren går bara uppåt just nu. Det är bra att ha kimblewick-bettet att byta av med för om han verkligen sitter fast någonstans eller biter sig fast i vänster som han gör titt som tätt så är det lättare att jobba igenom med det bettet. För det mesta i dressyren så rider jag ju med mitt vanliga tredelade, det är snällast och eftersom han går bra på det så varför byta liksom. Lite svår att verkligen komma åt honom med det men om han är mjuk sedan innan så går det jättebra att jobba med!
 
Nu: dags för skola!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback