Godkväll

2012-11-13 @ 21:13:16 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tog det superlugnt i stallet idag vilket jag egentligen inte hade tid med men skönt var det. Känner mig rätt stressad över allt skolarbete som ligger och biter i bakhuvudet hela tiden så det var skönt med ett litet break och lugn som man bara kan få när man är i stallet och mot världens gosigaste mule. ♥
 
 
Igår red Frida och idag har jag ju ridit ut i mörkret som ni vet. Resten av denna veckan blir lite speciell då jag ska på läger fredag till söndag. Imorgon rider jag lite på banan och på torsdag blir det träning för Veronica som vanligt. Sedan på fredag har jag det lite tight då jag ska iväg söderut redan innan skolan slutat och är borta till söndag kväll. På lördag och söndag rider Frida och Hanna så de får välja lite själva om de ska rida i skogen eller trimma på banan. Jag vet i alla fall att han är i trygga händer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback