Fredag

2012-11-30 @ 12:17:36 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hej på er!
Sista skoldagen för denna veckan nu, så himla skönt! Även sista november idag vilket känns himla skönt det också. Jag älskar verkligen vintermånaderna och framförallt julen, det slår nog faktiskt sommaren om jag tänker bort kylan ;) Påtal om kylan, vaknade imorse och det låg 1dm snö på marken, hur underbart är inte det?! Snö är ju det bästa som finns såhär när det blir mörkt snabbt på kvällarna. Mysigt värre!
 
Flechen fick nya skor igår med snösulor och brodd så idag ska jag ge mig ut på en riktigt mysig uteritt. Eller så kanske jag stannar och rider lite på stubben, vi får se hur mörkt det hinner bli. Men ut i snön ska vi iallafall, så himla mysigt! ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback