Fråga

2012-11-05 @ 16:19:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Julia:
Har du hoppat barbacka på någon annan än Bull? :)
 
Svar:
Ohja, mängder! Har hoppat barbacka på Sune massa gånger och även enheldel på Kuhs. Skrållan får vi ju inte heller missa och vissa andra ponnyer på ridskolan också bland annat Boy och en gammal ponny som heter Robin som inte står kvar på ridskolan längre. Vi i hoppspecialen har haft våra galna tider med mycket barbackaridning och mycket skratt och ett tag red jag sällan Sune med sadel på lektionerna, det var så mycket mysigare att rida barbacka! Saknar den tiden! ♥
 

Nej, vi var aldrig speciellt normala i hoppspecialen. Här jag på den "alltid så rädda" ponnyn Sune, ja men varför inte. Han kunde ju lika gärna fått ett ryck och stuckit. Älskade älskade ponny! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vilken fin ponny heter hon skrållan? Rider du henne? Hur gammal är hon? :) ps fin blogg. :) :) :)

Svar: Ponnyn på näst sista bilden heter Skrållan, den andra är Sune!Hon är en supersöt b-ponny som är närmare 20 nu, jag red henne när jag var mindre men nu är jag för stor! Tack! :)
dailyhorses.blogg.se

2012-11-05 @ 20:16:37
Postat av: Philippa

Får ni välja när ni vill rida barbacka? Lys :D

2012-11-06 @ 08:39:23
URL: http://fourfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback