Dressyrtävling.....

2012-11-18 @ 10:11:37 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Hur sjutton jag hamnade här alldeles för tidigt en söndagsmorgon som denna har jag inte den blekaste aning om! Men här sitter jag iallafall och ska räkna dressyrprotokoll, haha det lär ju inte gå så bra xD framförallt inte nu när Frida är sen så att jag får göra detta själv :O alldeles för krångligt för min blondinhjärna såhär tidigt på morgonen :P

Som tur är sitter jag bara här till 12. Sedan ska jag rida Flechen. Antingen skrittar vi ut en sväng eller så trimmar vi lite på banan och tränar lite till på det vi gjorde för dressyrträningen igår! :) får se hur det blir helt enkelt!

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback