Dags för stallet och uteritt

2012-11-13 @ 15:56:08 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Just kommit hem från en ganska lugn skoldag och ska nu vidare till stallet för en uteritt med bästa Hanna och Fleche! Vi får slänga på oss mängder med reflexer för det lär blir rätt mörkt innan vi hinner tillbaka, men mysfaktorn på det är väldigt hög vill jag lova, testa själva! ;)
 
Berättar mer om hur resten av veckan kommer se ut för mig och Bull, när jag kommer hem igen, nu måste jag skynda mig! Vi hörs och syns gott folk!
 
Snygga som få under senaste uteritten i mörker, eller?

Kommentarer
Postat av: Elin

Lite småläskigt också att rida ut i kolsvart skog utan en lampa i sikte, haha, men det går det med!;) och det är ju faktiskt mysigt :)

2012-11-13 @ 21:53:19
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback