Barbackahoppningen

2012-11-04 @ 21:18:06 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Var första gången jag hoppade Bull barbacka idag, även första gången jag red på banan barbacka om jag minns rätt. Trodde verkligen jag skulle åka i backen minst en gång men det gick faktiskt förvånandsvärt bra. Han höll sig ganska lugn (eller ja, så lugn Bull kan bara när det är hoppning som gäller) och vi hoppade faktiskt 1,05m som högst. Kändes inte särskillt högt faktiskt och speciellt inte efter att vi just sänkt från 130, hehe. ;)
 
Så vårt barbackarekord är 1,05 vilket vi slår lätt nästa gång. Hannas rekord med Fleche kan jag garantera att jag inte kommer vara i närheten av någon gång men jag är väldigt nöjd i alla fall! :)
 
Min duktiga ponny idag!

Kommentarer
Postat av: Julia

Har du hoppat barbacka på någon annan häst än bull? :)

2012-11-05 @ 07:41:58
URL: http://teamtc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback