Vardag

2012-05-29 @ 10:21:40 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Hemkommen från det nationella provet och det gick faktiskt ganska bra (men när det känns bra blir det ofta dåligt för mig, haha). Skönt att ha det överstökat iallafall! Som jag sa igår så ska jag ta det lugnt idag och ska börja med att sätta på lite musik och förhoppningsvis hinna färdigt med en bloggdesign-beställning. Annars ska jag fixa klart lite skrivuppgifter och städa mitt rum som ser ut som tredje världskriget.

Jag måste också ta mig i kragen och skriva lite vettiga inlägg. Dessa lama vardagsinlägg kan väl vara roligt ibland men har inte riktigt haft tiden att skriva något vettigare. Dags att ta tag i det också alltså!
Vad ska ni göra idag? :)

Mina hjärtan ska ledas idag också men det tar vi senare!

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 22:20:57
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback