Träningsvärk

2012-05-04 @ 12:26:22 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Som jag misstänkte så är inte träningsvärken nådig idag alltså.. Mina ben är helt slut och jag kom knappt ur sängen imorse, men så ska det kännas dagen efter träning! Vet i sjutton hur jag ska orka med en hoppträning ikväll men det löser vi väl på något sätt, en barbacka hoppnign hade suttit fint måste jag säga!

Men nu ska jag börja med lite skolarbete så jag hinner jobba i fas med schemat, vi hörs senare ;)


Världens finaste Sanni får stå för bilden bara för att hon alltid kommer vara världens finaste för mig♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Jag skulle bli väldigt glad om du ville kommentera något i detta inlägg som du skulle vilja vinna i en bloggtävling!:



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/may/bloggtavlingsintresse.html#comment



Kram Elin :)

2012-05-04 @ 16:11:02
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback