Tillfälligt sadelbyte

2012-05-30 @ 20:01:13 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Som jag skrev igår har vi haft lite problem med Flechens sadel det sista så idag testade jag att rida med en annan sadel som jag fick låna. En hoppsadel som var lite bred för honom men vi la en Mattespadd under och då låg den helt okej och släppte inte allt lika mycket ibak som hans gör. Så för tillfället så kommer jag rida omkring i den här sadeln istället!

Tusen tack till vår snälla snälla stallägare som lånar ut sadeln till oss!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, jag har tänkt på en sak ett tag nu och kände för att skriva detta nu! :))

Jag rider en häst som har en sådan padd men vet inte riktigt varför hon har en sån. Kan inte ni skriva om olika bett, beskydd, paddar(?)osv?

På ridskolan (Jfk) på storhäst har jag ridit Foxy några gånger men fattar inte riktigt saken på hennes bett ( typ en svart tunga på bettet) och jag är inte helt säker på hur det ska sitta.

Kan inte ni skriva lite om sånt? Det skulle vara jätte bra! :D

P.S gillar er blogg STARKT!! :D

2012-05-30 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback