Tidigt morgon

2012-05-20 @ 07:03:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
För tredje dagen denna helgen går jag upp alldeles för tidigt för att åka iväg på ännu ett häst arrangemang. Dom som säger att det är soft att vara hästtjej har inte haft min helg kan jag lova, och denna dagen kommer att li galet lång!

Jag ger mig nu iväg ut till Tenhult för att fotografera 3 års testen är ute idag. Jag kommer att stå inne på banan hela dagen och fota precis alla hästarna. Ska du visa en häst på 3 års imorgon? Vill du bli fotograferad? Jag kommer som sagt fota alla hästarna och bilderna kommer sedan säljas för en billig peng.

Jag kommer befinna mig i Tenhult från 08.30 - 17.00. Lång dag minst sagt! Sedan beger jag mig raka vägen ut till Bankeryd för att hoppa Dogge en sväng. Lång men rolig dag!


Dålig bild från långt håll från förra årets 3års test på Grevagården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback