Tävlingsfunderingar

2012-05-29 @ 17:44:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nästa tävling för min och Bulls del blir inte förrän 8 juli pga vaccinering, ridläger med mera men jag är inte säker på vilka klasser det blir än. De har LD, LC, LC+5 och LB och det högsta jag har tävlat med honom innan är LC+5. Frågan är om jag ska tävla LD och LC eller LC och LC+5 eller om jag ska testa mig på LB eftersom vi hoppat det på träning och jag vet att han klarar det. Självklart vill jag igång med tävlandet och kunna komma högre men samtidigt ska man inte stressa. Dessutom är det på gräs och jag har aldrig hoppat på gräs förut (och jag vet inte om han har gjort det heller). Då kanske jag ska ta LD och LC ändå.

Bara dilemman och beslutsångest, men vi får se hur det blir. Det är ju ett tag kvar så att säga! ;) Det är så typiskt mig att börja planera mer än en månad i förväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback