Svar på frågestunden - del 2

2012-05-30 @ 11:22:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag undrar hur det kan vara så att du är 15 och går i gymnasiet, man brukar väl gå i 8:an/9:an då?
Det har du alldeles rätt i! Det är nämligen så att jag aldrig gick i klass två. Bytte upp direkt från 1an till 3an, för på den tiden gillade jag skolan och taggad för att lära mig mer!

Svåraste häst du ridit på jfk?
Riktigt svår fråga! Alla är svåra på sitt sätt men Aspe är ganska svår att komma i underfund med hur man ska rida.

Aspe

Sanni/Miro?
Jag har ridit Miro 2 gånger för jättelänge sedan och Sanni 1 gång så har inte så mycket att jämföra med. Säger Sanni i dressyr och Miro i hoppning!

Var bor du?
Jönköping.

Hur ofta rider du Sune och Kuhs?
Just nu ingenting eftersom båda är halta men om de inte skulle vara det så ibland på hoppspecialen. Oftast brukar jag ha Sune (världens bästa ponny) men även Kuhs ibland sådär innan tävling och på tävling.

Vilken var den första ponnyn du tävlade med?
Har tävlat massa blåbärshoppningar och klubbhoppningar när jag var liten så har inte en aning faktiskt. Kommer ihåg att jag tävlade klubbhoppning endel på en ponny som heter Lille Wille men vet inte om det var den första.

Lille Wille

Finns det någon ponny på JFK som du inte har ridit?
Nej inte längre. Hade inte ridit Boy förrän för några veckor sedan men nu så. ;)

Vilka av storhästarna på JFK har du ridit och vem/vilka av dem gillar du mest?
Jantar, Oline, Sjamys, Najsan, Tristan, Daira, Foxy, Honey och Charlie. Tror inte jag har glömt någon iallafall.. Vissa har jag bara skrittat på när de skulle igång efter hälta. Gillar Jantar mest bara för att jag fastnat för honom mest redan för några år sedan. Han och Elisa (som jag aldrig ridit på) är mina favorit-storhästar på ridskolan!

Elisa

Welsh/Newforest

Svart/Skimmel

Smink/Ej smink - Alltså jag brukar inte direkt sminka mig för att åka till stallet men tycker det är roligt med smink. Jag tycker att man ska sminka sig om man trivs i det men inte för någon annans skull liksom.

Blogg.se/Devote.se - Har aldrig bloggat på devote men blogg.se går att göra snyggare designer på (om jag får säga vad jag tycker) så väljer det!

Bläs/Stjärn - Älskar breda bläsar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Då förstår jag, är du alltså 97:a? :)

2012-05-30 @ 12:36:52
URL: http://marshias.blogg.se/
Postat av: Jossan

Är det inte jobbigt när alla i klassen är äldre? :O

2012-05-30 @ 13:48:02
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback