Slutkörd

2012-05-15 @ 23:16:49 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Sen uppdatering, jag vet men har inte haft tid tidigare! Dagen började som ni vet med ekobussen vilket var lika tråkigt som jag förutspått. Tur att man har en sådan härlig klass som förgyller alla tråkiga dagar i skolan! Var tillbaka i stan runt 4 och då skyndade jag mig på första bästa buss för att åka till Bull. Ville vara med och skutta lite när Hanna skulle provrida ponny (som hon berättar mer om imorgon) så det gjorde vi. Bull lyssnade faktiskt bra bakåt idag men vi hoppade bara litegrann lite lågt för att känna på inför tävlingen på torsdag. Blev ett räcke och en 5½:a med kryss först sedan oxer och som högst 80 cm vilket räckte gott och väl för oss idag!

Tog även hand om en annan ponny idag, men henne berättar jag om imorgon nu somnar jag snart över datorn! Godnatt och glöm inte kika in imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback