Rörigt

2012-05-02 @ 16:41:18 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kommentar: Hej! Jag har en liten fråga till Rebecka som jag funderat länge på. Jag förstår inte riktigt vilka hästar du rider och så, eller jag har förstått att du rider Sune och Bull men är det ridskolans, medryttarhästar eller egna - svara gärna på det så förstår jag lite mer, hehe! :)

Svar: Förstår att det kan bli lite snurrigt ibland men ska försöka förklara. Bull är alltså min egna ponny och Sune är en ridskoleponny. Sune har jag tävlat endel på både klubbhoppningar och lite lokala och just nu rider jag igång honom eftersom han har varit halt. Men Sune är alltså inte min egna ponny!

Jag rider också endel på Kuhs eftersom jag tävlar lokala på honom men han är också en ridskoleponny. Samanfattningsvis: jag äger Bull men INTE Sune eller Kuhs! Hoppas ni hängde med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback