Regn och rusk

2012-05-10 @ 15:40:45 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Det är inte ofta jag gnäller och vill ha ett ridhus i stallet där jag har Flechen. Men idag är en sådan typisk dag då jag skulle kunna göra vad som helst för ett ridhus! Regnet vräker ner och det är lite små rått ute. Inget vidare väder för uteritt med andra ord!

Framför allt så går Flechen bara och spänner sig och försöker köra upp rumpan åt det håll regnet kommer ifrån så det bli aldrig någon ridning även om jag försöker. Får se hur jag gör idag men eftersom han vilade igår pågrund av allt regn så borde jag egentligen rida idag. Kanske skrittar ut en sväng i regnställ och regntäcke, bättre än inget!

Men om Flechen själv hade gått bestämma hade vi spenderat dagen i boxen med mängder med mat ;)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback