Plugg

2012-05-30 @ 09:30:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Det är verkligen sjukt hur dåligt en skola kan plannera arbetet under ett läsår. Vi har inte haft ett enda normalt prov på hela året förutom någon mattediagnos då och då. Men inga stora prov som man måste plugga till överhuvudtaget. Men nu de sista veckorna öser det in med prov och inlämningar blandade med nationella.. Pain in my as rent ut sagt!

Men jag ska nog inte klaga om man jämför med hur mycket alla andra har och har haft. Är bara så grymt trött på min skola just nu och var grymt nära att byta skola till hösten! Men nu blir jag nog kvar ändå.. varför vet jag dock inte, hade gärna bytt...


Tur att min älskade underbara häst förgyller mina dagar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback