Pissdag!

2012-05-08 @ 21:33:21 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Usch ja, idag har verkligen inte varit någon bra dag..

Började dagen med ett prov på foder till hästar och massa om det. Sedan var det träning för någon dressyrtant som tvingade mig rida i slovmotion så att hästens bakben var borta i Kina och vände. Varje gång jag ökade lite för att få lite bakbensaktivitet blev jag tillsagd att jag skulle ta tillbaka och rida i världens undertempo... Ingen bra träning!
När jag sedan kom till Flechen fick han för sig att han skulle springa ut över mig och stack iväg innan jag kunde fånga honom, jaga häst var det ja. När jag hoppade lite gick det väl helt okej men han lyssnade inget vidare.

Har även fått reda på att jag inte har någon bil tills jag ska tävla nästa vecka.. Chaufför och transport har jag men jag måste ha en bil som kan dra transporten också..

Skitdag rent ut sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback