Pay and Jump

2012-05-31 @ 15:45:00 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Såg igår att det kommer att vara en Pay and Jump lite utanför Jönköping nu på Söndag och kunde verkligen inte motstå så jag anmälde mig och Flechen till två klasser. Vi ska lulla runt 90cm och 1m bara för att känna att allt stämmer och att han lyssnar på mig. Ska bli riktigt roligt att komma iväg och hoppa lite bana med honom!

Tycker verkligen att det är kanon när klubbar anordnar pay and jump hoppningar lite då och då som man kan åka på både som en rolig grej och som träning för både en själv och hästen. Taggar verkligen Söndagen, det kommer bli kanon kul och förhoppningsvis så sköter sig min underbara häst lika bra som han gjorde sist vi hoppade klubbhoppningen :)

Min och Flechen förra start, hindren ligger här på 1m:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback