Otaggad till tusen

2012-05-09 @ 11:14:08 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Känner inte för att göra någonting alls just nu faktiskt, gårdagens skitdag tog med sig all lust till att göra någonting seriöst överhuvudtaget faktiskt.. Började även denna dagn med stort nationellt prov i engelska som verkligen inte gick så bra som jag vet att jag egentligen kan.

Nu ska jag ta tag i den tråkiga uppgift jag har i skolan och göra klart den, om jag orkar ta tag i skiten vill säga.
Nej nu är det verkligen dags att rycka upp sig! Eftermiddagen och kvällen kommer bestå av massa roligt, mer om det får ni läsa lite senare!

Nu ska jag rycka upp mig och sluta vara så lack på allt ;)


Hoppas Flechen sköter sig bättre idag, för han ligger på minus sen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback