Mysponny

2012-05-19 @ 11:15:00 | Hanna • Träning | © DailyHorses 2013
Orkade knappt rida alls igår kändes det som så det blev en barbacka hoppning även för mig och Sanni. Hon var inte riktigt sig själv dock.. Ville inte jobba och försökte spring ifrån arbetet. Funkade väl lite sådär men jag orkade inte lägga någon energi på att bråka med henne så vi gjorde det bästa åt saken och hade roligt iallafall!

Hon hoppade helt okej och skötte sig någorlunda bra även om hon kunde vart mer allert på mina hjälper. Det var ingen bra dag för oss helt enkelt men vi la energin på att ha roligt iallafall och det hade vi!

Njuter av varje sekund jag spenderar i närheten av henne♥


Min vackra ängel♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback