Mycket att göra

2012-05-15 @ 07:43:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Ni får ursäkta obefintligheten igårkväll men hade mycket att göra i stallet och red Bull ganska ordentligt. Han var verkligen en dröm att rida igår. Inte högerstel som han varit det sista utan helt okej liksidig faktiskt, härligt! Nu hoppas vi på att det håller i sig till tävlingen på torsdag. Börjar faktiskt bli taggad inför den, trots att det är LC, LC!

Har för mycket planerat som vanligt och hinner inte riktigt med allt som ska göras. Insåg igår att jag glömt endel saker på mitt lilla schema för veckan, såsom voltigeträningar och ridning av en annan ponny i stallet. Jaja, sånt får pressas in någonstans. Tror bannemej inte jag kommer ha tid att andas.. Ni märker om jag avlider!

Slutklagat, nu är det dags för ekobussen...


Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Jag har skrivit ett inlägg på bloggen som kretsar kring NH och "vanligt hästfolk". Kika gärna in och diskutera, tror att det kan vara läsvärt! :)



//RR- en växande hästblogg.

2012-05-15 @ 08:39:17
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback