Man hinner om man planerar

2012-05-26 @ 20:36:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Har haft endel att stå idag och olika ställen att fara hit och dit till så hade lite svårt att få in allting. Jag är väldigt bra på att planera och gör ganska ofta det. Sedan följer jag nästan aldrig det tidsschemat vilket gör att det alltid blir stressigt i slutändan ändå. Idag var det Charlies öppettider som räddade min planering, de stängde nämligen en timme efter vanlig stängningstid vilket gjorde att jag hann med den biten också!

Nu ska jag iväg och köpa godis och chips för jag hoppas ni vet vilket tv-program jag sitter bänkad vid ikväll! Dessutom hoppas jag att resten av er också sätter på svt1 klockan 21.00... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback