Hej på er

2012-05-06 @ 13:01:49 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Sorry att uppdateringen från min sida vart lite sisådär de senaste dagarna men jag har haft så sjukt mycket att göra att jag inte riktigt hunnit med. Men nuså ska jag ta tag i bloggen lite!

Gårdags kvällen/natten var sjukt kul, jag och Rebecca hade svin roligt och lyssnade på grymt bra band och allmänt skitroligt! Dessto jobbigare var det att komma upp imorse.. Men fyller kusinen år så får man väl offra sig! Idag vet jag inte riktigt vad som hittas på, solen skiner så tänkte gå ut och sola lite och sedan bege mig upp till fotbollsplanen och kolla hur det går för mina kära kusiner när de spelar.
Inga hästar idag som det ser ut nu iallafall, desto mer blir det nästa vecka ;)


Bara för att min häst är bäst :)


Kommentarer
Postat av: Maja & Ylva

sv: Hihi, visst är hon! :D Världens bästa ponny!

2012-05-06 @ 13:06:27
URL: http://java.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback