Galopp

2012-05-28 @ 21:11:19 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Det har inte varit riktigt lika varmt idag och framförallt inte i eftermiddags då det faktiskt var lite småkallt. Men jag var inte ledsen för det utan tog tillfället i akt och var ute i skogen och galopperade i mängder på min underbara vän. Flechen tyckte det var minst lika roligt som jag och vi galopperade massor och busade en hel del. Hoppade även lite stockar vilket var så himla härligt! Flechen var riktigt fin på små stockarna så han fick hoppa lite på en av de högra stockarna också. Rikigt härlig känsla att sväva över naturhinder på världens bästa polle♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Ett sto, det sa ja ju! ;)

Jag vill också bushoppa!

2012-05-28 @ 21:34:29
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback