Fix inför morgondagen

2012-05-16 @ 12:21:07 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Denna eftermiddagen kommer innehålla en hel massa fix inför morgondagen för min del! Har mängder att fixa innan Boy kan få åka iväg till tävlingen imorgon!
Måste bland annat åka och hämta en bil som jag får låna av en kompis föräldrar, så himla snällt! Och sedan måste jag och Sanna på nått sätt få in mellanväggen i transporten som just nu finns uppe på loftet i stallet. Kan bli väldigt intressant kan jag lova!
Efter det bär det av till jfk för knoppning av häst, putsning, packning och även lite voltige träning!

Full fart som alltid, hoppas jag hinner med allt bara!



Tagga tävling med finaste hästen♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild :)

2012-05-16 @ 18:53:50
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback