Färdigt!

2012-05-11 @ 14:31:34 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Nu är det färidgpluggat för denna veckan! Har precis gjort klart ett projektarbete om allt ifrån cellerna uppbyggnad till hästens mag och tarmkanal. Känner att jag inte orkar läsa ett enda ord till om fotosyntes eller enzymer och allt vad det nu var! Men nu är jag klar och är faktiskt ganska nöjd med resultatet.

Nu slutar jag skolan om ca 20 minuter och då ska jag åka hem och slänga i mig lite mat för att sedan bege mig mot stallet. En hel del som ska hinnas med även idag och jag ska försöka hålla er uppdaterade med mobilbloggar under eftermiddagen.

Bland annat så blir det voltige träning och hoppträning. Hoppas på att få hoppa Boy då det är tävling om mindre än en vecka :D


Bild från förra året i Svarttorp, LC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback