Dressyr på Eliza

2012-05-29 @ 09:22:00 | Hanna • Träning | © DailyHorses 2013
Igår stod det dressyr på schemat i skolan och vi tränade lite inför dressyrprogramet som vi ska rida nästa vecka. Eftersom jag ska ha Eliza då så hade jag även Eliza igår. Hon var lite lam i början och hade inte den där energin som jag vill ha i henne. Men i mitten av träningen släppte det och hon var riktigt energisk och fin. Kunde båda samla och länga så gott hon kunde med små hjälper. Traven var riktigt fin och jag hade en kanon känsla!

I galoppen brukar hon vara väldigt tung och stark i handen men idag satt hon fint på bakbenen redan från början och hon kunde samla sig jätte fint. Så fin har hon nog aldrig varit med mig i galopp innan, riktigt härlig känsla!
Gillar den hästen mer och mer för varje gång jag rider henne!


Fulingen i hagen häromdagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback