Boys tävlingsdag

2012-05-17 @ 20:23:24 | Hanna • Tävling | © DailyHorses 2013
LC
Hoppade inte fram jätte mycket men han kändes vaken och fin även om distanserna inte alltid stämde så hoppade han av stort när jag bad honom och väntade när jag bad honom om det. Inne på banan taggade han och tyckte det var kanon kul! Han hoppade jätte fint hela banan och räddade mig verkligen på ett par ställen där jag gjorde bort mig. Mycket duktig häst som verkligen ville idag! Dubbelnollade utan problem och jag hade en kanon känsla! Slutade på en andra placering, mycket duktig häst♥

LC
Han kändes lite trött när jag red fram men lyssnade ändå bra. Han har verkligen hjärtat på rätt ställe denna ponnyn och stället upp för mig i alla lägen♥ Hoppade jätte fint första halvan av banan men mot en linje höll jag lite mycket i innertygeln och han ha inte bli rak innan hindret och han han inte se det i tid. Sedan kunde han bjudit till och hoppat då vi inte kom så fel på, men vi fick ett stopp iallafall och jag tar på mig det! Resten av banan hoppade han kanonfint efter det så jag är jätte nöjd ändå då jag hade en bra känsla henom hela banan. Distanserna stämde och han lyssnade och besvarade mina hjälper helt kanon!


Prisutdelning första klassen♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

Den bilden blev ascool ju :D

Det såg jättebra ut i första klassen, lite segt i andra kanske men jämt :)

2012-05-17 @ 21:16:29
URL: http://pammi.devote.se
Postat av: Emma

GRATTIS!!

2012-05-17 @ 23:11:02
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback