Behövande sömn

2012-05-08 @ 21:09:41 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Puh, denna dagen var lite för mycket känner jag. Börjar känna mig sjuk (stress-sjuk?) och behöver ta det lite lugnt och andas ut. Dagen började ju med skola och nationellt prov i 3,5 h klockan 8. Eftersom träningen var inställd nu ikväll så drog jag och två andra tjejer fram lite hinder och hoppade på utebanan. Bull var pigg som jag vet inte vad och det var väl inte det mest lyckade ridpasset direkt..

Men men man måste ha dåliga dagar för att kunna ha bra, right?! ;)


Nu ska jag slänga i mig lite att äta och sedan sova tidigt. Börjar 8 imorgon också så det är bara att ladda inför en tidig skoldag. Men ska ju rida Sune på eftermiddagen och dessutom ska vi ha lite voltigeträning också vilket alltid är roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback