Ändringar

2012-05-04 @ 15:15:36 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kuhs är halt igen (fortfarande) så det blev lite ändringar i planeringen. Tanken var att jag skulle ha med honom till en tävling den 17 maj, men nu fungerar ju inte det. Kanske ska ha med Bull men är inte säker än. Ska fundera på det över helgen men annars följer jag bara med och fotar/filmar och som hästskötare.

Åh, min Kuhs.. Hade ju längtat så otroligt efter att tävla med honom. Hoppas han blir frisk snart, men han skulle med till veterinären någon dag så vi får se hur det går.. :(

image description
Min sötnos! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Hahaha, I know, skitfin!! Måste nog ta bort texten i inlägget dock, då är det lättare för google att "hitta" men då fattar ju ingen varför jag lagt upp inlägget... suck haha xD

2012-05-04 @ 16:47:45
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback