Vita ridbyxor

2012-03-24 @ 17:44:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är verkligen sugen på att skaffa ett par nya, vita ridbyxor. Jag älskar mina JW ridbyxor men vill ha några som går att matcha till alla färger och inte bara blått, rött och vitt. Har kollat in vissa som jag tycker extra mycket om så tänkte visa er. Ni får gärna ge förslag på fler snygga i en lagom prisklass (snygga men inte för dyra).

Dessa byxor från Mountain Horse har jag suktat efter länge men vet inte om jag vill lägga ner 999 kronor på dem. De är nog värda det men min plånbok ekar ganska tomt. Var tycker ni?

Annars kan jag ju köpa ett par billigare CRW byxor från Hööks som jag även har i blåa. Mina blåa sitter verkligen jättebra och jag gillar dem starkt så kanske ska investera i de vita också.. Hm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de vita från mountain horse är otroligt sköna!! verkligen värda pengarna^^

2012-03-24 @ 19:22:02
Postat av: Johanna

Hur snygga mountain horse ridbyxorna än är så tänk på att det är väldigt svårt att få vita ridbyxor rena om man nu trillar av. Det är bättre att köpa ett bar billigare och byta oftare än att köpa ett par dyra som är gula sen när man trillat av och försökt få dem rena igen ;P

2012-03-24 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback