Vår, vår äntligen vår!

2012-03-11 @ 17:59:57 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag känns det verkligen som om våren har kommit på riktigt! Var helt underbart skönt ute i solen och det var varmt och skönt! Flechen har nu verkligen börjat all sin vinterpäls och jag stod i en hel halvtimme och använde endast rycktstenen för att få bort så mycket lös päls som möjligt, trodde aldrig att jag skulle bli klar men efter ungefär en halvtimme så var det mesta borta iallafall. Antar dock att han tappat ännu mer tills imorgon tyvärr..

Skruvade även ut hans broddar nu och då känns det verkligen som om det är vår på rikigt! Vågade dock inte riktigt lita på vädret så skruvade i blindbroddar för säkerhets skull om det nu skulle komma en vinterperiod till som jag verkligen inte hoppas! Nu vill jag ha sommar och sol så man kan rida i tshirt!




Kommentarer
Postat av: Elin

Precis när min lurvboll till medryttarponny började fälla, så rakade de henne så att hon inte skulle svettas så mycket när vi red XD Så där slapp jag fällperioden ;)

2012-03-11 @ 18:37:17
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback