Vad ska jag skriva om?

2012-03-14 @ 13:48:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Svar:
Hej! Jag ska försöka få med så mycket av min vardag som möjligt men som ni kanske vet så skrev jag detta inlägget för ett tag sedan, om att jag inte ville dela med mig av allt runt min häst och jag håller fast vid det ännu. Någon dag kommer jag börja skriva om honom igen och då kommer det bli lättare med vardagsinläggen, men just nu så är det ända hästiga som händer i mitt liv (som inte är min egen häst) fredagslektionerna på ridskolan. Och att läsa om skolan hela tiden kanske inte heller är så roligt!

Kom gärna med fler förslag om vad jag ska skriva om och vad ni är intresserade av att läsa!





Kommentarer
Postat av: Anonym (igen)

Oj jaha, har precis börjat läsa bloggen så visste inte om detta. Nu vet jag! Fortsätt som du gör, :)

2012-03-14 @ 14:14:43
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Han är så himla fin! Ser framemot att få ta del av er resa ihop igen :-)



Du skulle ju kunna skriva lite åsiktsinlägg, göra outfits, hiss/diss :)

2012-03-14 @ 18:16:41
URL: http://allroundhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback