Uteritt!

2012-03-08 @ 21:13:09 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag stod det uteritt på schemat! Dock möttes jag av skitväder imorse när jag vaknade och det var inte lagom jobbigt att ta sig upp ur sängen för att ta bussen hem. Jag som trodde våren kommit och så vaknar jag upp till ett snö kaos! Inte helt okej faktiskt!

Hur som helst så blev det en liten uteritt idag iallafall och både Whitan och Flechen skötte sig utmärkt! Så det lär säkert bli några fler uteritter där julia lånar Flechen! Riktigt mysigt var det! :)


Fina Whitan, en riktig klippa ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha en riktig charmknutte i allas ögon utom när man sitter på ryggen och det känns som man sväljer bakvalvet från fel håll så att säga hahah

2012-03-08 @ 21:44:41
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback