Ung Företagsamhet

2012-03-23 @ 10:42:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag kommer att befinna mig nere i Gislaved både idag och imorgon för att stå i vårt UF företags monter nere på UF mässan. Vi har ett företag i skolan som vi bildade i november och måste nu alltså åka ner på denna mässan för att visa oss och vår produkt. Förhoppningsvis blir det roligt men själv hade jag hellre vart hemma och ridit och fixat massor men det får gå ändå.

Missar dock hoppspecialen ikväll men finns inte så mycket att göra åt med tanke på att det är obligatoriskt att åka ner på mässan. Hade gärna ridit Sanni lite innan Söndagens dressyr, även Boy hade behövt trimmas lite men men.. Det ska nog gå bra ändå ;)



Det är vår hemsida som beckat fixat, är du intresserad av vår produkt klicka in dig på http://holdonuf.blogg.se/
Vi tillverkar vantband som hjälper dig att inte vara lika klumpig som jag och slippa tappa bort dina vantar för att du lägger dem på dumma ställen! Kika gärna in där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback