Trött

2012-03-19 @ 22:47:09 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Missade clinicen som jag väldigt gärna hade velat gå på och fick istället tillbringa 3 och en halv timme i Bulls stall i väntan på att få skjuts hem. Hade så gärna velat ha moppe i det ögonblicket för vad smidigt det hade varit att bara kunna åka vart man vill när man vill utan att det ska hänga på att föräldrarna kan skjutsa eller inte. Från Bulls stall går det inte att gå eller cykla och bussen hem hade jag knappast hunnit med då de går dåliga tider därifrån. Och jag som ville gå på den där clinicen.. Suck!

Som tur var räddade min sötisponny kvällen med att göra mig sällskap på en promenad och sedan njuta av en ordentlig rykt. Flätade dessutom ner manen på honom när jag ändå hade tid då den lägger sig på båda sidorna vilket gör det lite jobbigt när jag ska rycka den. Passade också på att sopa kliniskt noga i stallgången utan att det egentligen behövdes. Jaja, fick iallafall någonting att göra.

image description

Tråkigt och onödigt inlägg men nu är jag iallafall hemma (och har tagit en lång dusch och en ordentligt måltid mat) och ska snart sova. Måste vara pigg och "glad" imorgon då jag går länge i skolan. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Din häst är otroligt söt! :)

2012-03-20 @ 01:36:09
URL: http://misslotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback