Tisdagens träning

2012-03-29 @ 08:53:47 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Lite sent, men bättre sent än aldrig!

Som ni vet ju var jag ju och tränade för första gången för Erica Lantz i Tisdags men Flechen och det gick faktiskt helt okej! Vi var dock med i ponny gruppen men Flechen är ju lite av en ponny så vad gör det ;)
Erica hade bygt upp en liten bana med bland annat lite studs och en hel del bågar. Kändes väl inte helt bra till en början men Flechen skötte sig jätte bra och väntade verkligen på mig. Dock var det väldigt väldigt varmt så han blev ganska trött rätt fort. Han hade gärna fått ha lite mer eget go för att vi skulle kommit fram bättre till hindren men jag är jätte nöjd med honom ändå! Han hoppade väldigt fint och framförallt så lyssnade han bättre på mig än vad han brukar! Han sprang inte iväg efter hindren utan stannade kvar hos mig och väntade på var vi skulle göra hänäst! Kändes verkligen kanon bra och Erica är så himla duktig så jag ska verkligen fortsätta att träna för henne varannan vecka med monster Feleche♥

Dock blev det inga bilder eller filmer men vi får hopppas på att det blir det nästa gång istället!


Min fina prins ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

När blir nästa gång?

2012-03-29 @ 09:53:56
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback